.

.

dimecres, 22 de juny del 2016

MIS QUERIDOS TRASTITOS

Mis queridos trastitos,

Se'ns ha acabat l'aventura... amb alegria agafam aquest final que vos durà cap a una nova direcció en les vostres vides. Vull dir-vos que estic molt orgullosa de vosaltres. Sé que heu après molt i hi heu posat ganes i voluntat. De vegades més, altres menys. Estau molt contents d'haver-vos equivocat. Quan més errors hi hagi hagut significarà tantes oportunitats tingudes d'aprendre i evolucionar.

Vull que no dubteu mai, de lo tant especials que sou tots i cadascún de vosaltres. I, com ja sabeu i hem parlat de vegades, la vida no es fàcil. Heu de creure en vosaltres i estimar-vos i a tots aquells que estan al vostre costat. Heu estat un dels motius principals que em posaven una rialla quan em despertava. Jo també he après moltíssim de cada un de vosaltres.

Avui matí quan m'heu fet la sorpresa, que m'ha encantat, heu dit que us disculpaveu per haver-vos portat malament. Ningú neix sabent com portar-se i per això estam els majors, per ajudar-vos a trobar sempre el camí, o millor, guiar-vos a que l'esculligueu vosaltres mateixos. Cerqueu sempre aquella estrella que us indiqui el retorn a casa quan esteu perduts.

Sou meravellosos i el gran esforç que heu fet vos ha portat fins aquí. Recordeu sempre el missatge que posava l'estrella que vos vaig donar a l'inici de curs. No deixeu de mirar-vos al mirall amb seguretat i no deixeu mai d'estimar-vos els uns als altres.

Ha estat una gran sort la meva haver estat la vostra tutora aquest curs. Sempre us recordaré!!

Aina



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada